Chilim!!!



12 răspunsuri to “Chilim!!!”

  1. naomi Says:

    Dulci amintiri ….

  2. naomi Says:

    De cand am vazut nu ma pot opri din ras 🙂

  3. Avadoru Says:

    … de vreo 25 de ani!
    Parca le ziceam …paretare.

    Pare tare!!!

  4. naomi Says:

    Da ce ma mai punea mama sa cos la ele, tocmai cand trebuia sa ies afara, seara. 🙂 Pana acum tarziu le-am pastrat, nu mi-a dat mana sa le arunc cand ma gandeam cat am pungalit la ele 🙂

  5. Avadoru Says:

    Am gasit>
    PUNGĂLÍ, pungălesc, vb. IV. Tranz. (Pop.) A coase de mântuială, prost, cu împunsături neregulate. – Din pungă.
    Scuze!

  6. naomi Says:

    E o expresie din batrani pe care am auzit-o des in copilarie, scuze

  7. naomi Says:

    Pe prin jurul Clujului, Ghirolt, Bunesti,…

  8. antohe larisa Says:

    …doamne ce ma enerva tana cand ma punea sa cos…chilim…nu-i vedeam rostul, ea zicea ca-i pentru zestre…ce vremuri faine…

  9. Avadoru Says:

    Nu vezi ce fain torc fetele alea doua cu gandul la petitori?…

  10. alina(alina lu fatu) Says:

    vai ce mai coseam la ele, cica sa ne facem zestre, si acum nici nu mai stiu pe unde sunt…..si cand ma gandeam ce necajita eram eu ca prietenele mele aveam mai multe paretare, cingeaua si fete de masa cusute in chilim ca si mine care mergem in dobricel doar in vacanta ca in rest eram in sibiu la scoala….Era frumos si cand facem sezatori..ce vremuri!!!!

Lasă un răspuns

